Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Kakor. Mat. Kläder. Vänner.


Och så blev det söndagkväll i ett nafs. Denna något sneddisponerade söndag som började lugnt och fint med kaffe i soffan för att sedan ledas över i ett snabbt men mysigt fikabesök med en kär vän.

Kvällen har spenderats med svägerska och ett antal bloggvänner på supertrevlig VIP-kväll i en butik där-man-vill-köpa-allt-man-ser. Gjorde jag så klart inte som tur var. (Berättar mer om denna kväll senare)

Sen skymningskörning till Malmö för att ställa av bilen som ska servas av bilmekaniker. En bra typ som man kan lita på (enligt syrran). Lär väl visa sig under morgondagen då jag ska betala kalaset. Hm.

Nedan kommer lite bilder över helgen som passerat. Kan summeras: Kakor. Mat. Kläder. Vänner. Utan inbördes ordning då. En bra helg som säger en del om mitt liv och leverne.

Bloggvänner: Helene, Ann-Sofie, Fnulan och jag.



Slutligen: I veckan
lovar ni ska få recept på både "ballerina"-kex, vit chokladmousse och riktigt goda daimmuffins. Så håll utkik!

Kram C
Kommentar postad
Det var härligt att se dig!!! Mitt kort på oss två var bara en enda stor dubbelhaka.. haha

kramen
Kommentar postad
Tack för att du kom trots ditt hektiska schema. Jag blir lika glad varje gång jag träffar dig.



Vi ställer väl till fler vipkvällar framöver....då ska jag spara på mig. Kommer många nya kläder nu i maj har jag hört.



i dropboxen finns bilder och i min blogg inlägg om kvällen.



KRAM
Kommentar postad
Vad kul med bloggträff. Det drömde jag att jag hade varit på.

Men du, nu blev jag nyfiken på att se fler bilder av ditt kök. Det verkar jättemysigt.

Kram.
Kommentar postad
Tre av dina bloggvänner "känner" jag :)

Men..varför fick inte jag vara med? ;)

Ser ut som om ni hade jätte trevligt.

(Fast jag inte var med ;) )

Kram!
Kommentar postad
Vad härligt det låter! Och vad kul att tom daimmuffisarna fick vara med på en bild :-)!

Kram
Kommentar postad
Ooooo,underbart & så fina foto...

*Vinke vink till Fnulan där jag inte kan kommentera längre /Kramar till Er
Kommentar postad
Dajmuffins receptet väntar jag på då :-)

Jag bakade igår ,men antingen var det ngt fel på receptet eller så var det ngt annat.. Visst det blev en god smak men torra :-(



Du verkar ha haft en bra helg :-)

Hääärligt :-)

Ha en fin måndag!

Kram
Kommentar postad
Vad skoj det var att se dig! Synd att vi inte han snacka så mycket!

Kramis!
Kommentar postad
Hej! :)



Skulle du vara intresserad av att gästblogga hos mig? :)



Kram!

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben