Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Tävling!!


Jag är en flitig användare av mina silikonformar/verktyg från Lékué.
Därför är jag glad över att få möjligheten att i samarbete med Creative Design,
lotta ut till er kära läsare, tre Lékué-spritsar till tre olika vinnare.



Lékuéspritsen är en av mina absoluta favoriter bland bakprylarna.
Har aldrig använt en bättre sprits.
Det är lätt att fylla behållaren med grädde, glasyr eller smet.
Ett lock gör att det inte rinner över, vid sidan av och att andra kladdstörande
moment förhindras.
Olika typer och storlekar på sprits medföljer. Lätta att skruva på och av.
Spritsen lämpar sig utmärkt vid bakning av macarons.



Tävlingen pågår fram till måndagen den 19 september 2011 klockan 12.00.
Om du vill vara med och tävla skriv en kommentar med namn och mailadress
i detta inlägg. Vill du ha ytterligare chans till vinst länka detta inlägg
i din egen blogg eller på facebook.

Vinnarna presenteras den 19 september och vidarbefodras till Creative Design
som skickar vinsten/spritsen till tre lyckliga vinnare!
Lycka till!

Kram
C
Kommentar postad
Äntligen en tävling för mig:)

susan.nodbring@otorn.org



Kraaam
Emma
Kommentar postad
Jag har precis upptäckt hur roligt att är att baka! Det är lite som terapi! Så självklart vill jag vara med och tävla!



Vill även tacka för en mysig blogg!
Kommentar postad
Jag vill gärna vara med :-) & jag länkar ifrån bloggen..



Kram
Kommentar postad
Hej

Jag vill sååå gärna vinna en sån sprits...

länkar till min blogg och till facebook

kram susanne
Kommentar postad
Du en sån skulle jag behöva! Jag är gärna med och tävlar. Jag länkar på min blogg och fördubblar mina chanser :)

Kram

carina.jonsson@oviknet.com
Kommentar postad
Klart jag vill vara med=D

Sv: Både jag och Johan har internet explorer.

Jag testade från min mobil, den har safari, och det funkar, liksom Johans internet explorer, men inte min med samma!

Kram
Kommentar postad
Hejsan!

Jag skriver en hälsning från Fru Eriksson eftersom hon inte kan kommentera i din blogg själv just nu. Det är tydligen något script i din blogg som krånglar och skapar en popupruta med varning som hon och flera andra har svårt att komma förbi. Vi gissar att det har med din reklam att göra.

Kika gärna in till Fru Eriksson så blir hon glad.



Mysig blogg du har förresten, jag återkommer gärna "på eget bevåg" framöver!

Mvh Anneli
Carina Tedrup
Kommentar postad
Skulle inte ha något emot en liten vettig sprits.
Kommentar postad
TRE vinster?? Nu är det tamejsjuttsingen min tur att vinna;)

Perfekt när man ska dekorera pepparkakshuset kanske? Jag tar gärna två lotter tack!

Kram♥
Kommentar postad
Den verkar vara bra även för sådana som mig med svaga/dåliga händer som älskat att baka. Jag vill mer än gärna vara med på denna utlottningen. Hoppas på tur!

Anne-Lie
Kommentar postad
Åh. Jag vill såklart vara med och tävla. I dag hinner jag inte lägga upp en länk, men ska fixa en i morgon i högermarginalen på min blogg.

Kram och ha en fin kväll.
Kommentar postad
Vad har hänt!!!? Jag kommer in på din sida med min laptop!!=D=D Hur fixade ni det?

Kram
Kommentar postad
Jag vill såklart vara med och tävla!! Hoppas på att fru fortuna är framme den här gången :)



Kramar Bella
Kommentar postad
Åh jag vill vinna!!
Kommentar postad
Det verkar fungera utan problem nu!

Inatt och imorse fick jag testa ett par gånger för att komma in på dig sida, i eftermiddags gick det inte alls (försökte svara på dina frågor) och nu gick det direkt... inga problem! Jag har expolorer både på jobb och hemma. Hoppas att det löser sig för dig!



Jag är gärna med och tävlar, slänger in min adress här ovan. :)
Kommentar postad
Självklart vill jag vara med o tävla, jag bakar faktiskt ibland:)) o grädde gilar jag, det funkar även för en LCHF:are!



ingegerd.persson@bjarenet.com

Y
Kommentar postad
Tänk att få en anledning att kasta den gamla spritsen! Hoppas på tur! Kram!

yvonnenylander@telia.com
Kommentar postad
Jaadå. En sån b e h ö v e r jag!
Kommentar postad
Hohoho, jag är så glad tralalala.....nu ska jag inte säga för mycket....men jag kunde kommentera idag;))

Jag vill också vara med o tävla o jag kommer att länka till dig inne hos mig;))



Kramizzzzzzz från en som vill vinna;)
Bodil
Kommentar postad
Åh, jaaaaa!

Jag vill gärna vara med i tävlingen.

Det är ju så kul att spritsa.....och säkert ännu roligare med en BRA sprits.



Håller tummarna för en vinst =)



Bodil
Kommentar postad
woops gömde ju;))



guneeriksson@hotmail.com



kramizzzz
Karina
Kommentar postad
Hej

Jag vill gärna vara med i tävlingen om en Lékué-sprits. Vill ju också kunna spritsa fina bakverk :) Tack för alla recept :)

Kram Karina
Kommentar postad
Jag glömde att skriva min emailadress och att skriva att jag länkar från min blogg.

Anne-Lie
Kommentar postad
Yes

precis vad som fattas hemma hos mig, eller ger jag den till min bakälskande dotter hon skulle bli såååå glad!

Jag länkar hos mig när jag kommer hem från jobbet!!!

kram lolla
Eva Fahlgre
Kommentar postad
Hej Cecce!



Klart jag vill vara med och vinna, men inte till mig själv. Jag har en underbar dotter som älskar att baka och pyssla i köket, många är de gånger hon har överraskat oss med något smarrigt(jag vet att hon bland annat testat recept från dig). Hur som helst har "dotera" sedan 2 veckor börjat sitt liv som student, 10 mil från oss och därmed kommer en begränsad ekonomi. Innan hon stack iväg skulle hon spritsa grädde på tårtorna som hon skulle bjuda till alla på sommarjobbet. Det gick åt pipsvängen med en spritspåse från IKEA där grädden skar sig på något sätt så vätska rann på utsidan påsen, milde tid vilket kaos det blev i köket, med drippande droppand,e för lite grädde och ojojoj,,,,,. Ja det blev en lång förklaring detta och någon blogg har jag ju inte men hoppas på tur, så kan jag överraska med vad jag tror en oustanding sprits som kommer att användas flitigt!!!

Kram Eva i Ö-vik
Eva
Kommentar postad
Hej!

Vill gärna vara med och försöka vinna denna fina sprits, den verkar jättebra!
Micaela
Kommentar postad
Vill självklart vara med och tävla och samtidigt passa på att tacka för en väldigt inspirerande blogg! Har testat några av dina recept och njutit av resultaten!



Håller utkik efter fler kommande härliga recept!
Anders Tedrup
Kommentar postad
Jag behöver så väl en spritsare i köket ! Hoppas jag vinner en ! :)
Anna
Kommentar postad
OJ vilket pris!

Självklart vill jag vara med och tävla!!

Tack för en bra blogg!



min blogg: http://annaeliasfoto.wordpress.com/
Åsa
Kommentar postad
Å så roligt med en tävling klart man vill va med. vill också tacka för en toppenblogg med insprerande recept som alla i min omgivning gillar
Linda af Klinteberg
Kommentar postad
Har insett att man har en sådan fantastisk nytta av denna! Tjoho, jag vill VINNA!!!!
Kommentar postad
Jag är självklart med. Jag har länkat!

För jag VILL vinna!!

Kram!
Malin
Kommentar postad
När jag började läsa din blogg för någor år sedan, fastnade jag för alla dina goda recept o din dröm att få öppna ett cafe. När du beskriver "ditt" cafe är det precis min egen dröm du målar upp!:) Tänk att få baka o göra alla i ens omgivning mätta på sötsaker varje dag:) Jag fortsätter läsa o drömma om ett cafe, kanske dyker det ner en sprits nånstans:) Många kramar till dig!
Kommentar postad
hello!!!

nu har jag länkat i min blogg under kategorin tävlingar för att öka vinstchansen!!!

De verkar ju kanon praktiska

kram lolla
Kommentar postad
Hej!!!

Klart att jag vill vara med och tävla...:)

Länkar oxå..Ha en skön kväll!!Kramiz..:)
Kommentar postad
Hej!!!

Jag vill gärna vinna!!! Som alla andra ;)



joy.linn@hotmail.com
Monica
Kommentar postad
Jag vill så gärna vinna en sån sprits,

länkar till facebook:)



Kramar Monica
Kommentar postad
Jag är mer än gärna med och har länkat på min blogg på höger sida
Kommentar postad
Vilken underbar tävling. Älskar att baka sà nu hàller jag tummarna för att denna goding blir min



Länkar i bloggen

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/19-sep-lekue-sprits-1.html



Kram
Kommentar postad
Jag är så gärna med,och tar 2 lotter.



har länkat på sidebar i min blogg:

http://www.gratishav.blogspot.com



Hoppas på tur!



Pappan Anders
Kommentar postad
Jag som gillar att baka med sonen vill vara med :-) Kanske funkar den oxå att spritsa t.ex potatismos med?

Ha De!
Kommentar postad
Hej är gärna med :)

Har länkat här http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=15210657

Håller tummarna

hälsningar Anna
Kommentar postad
Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter :-)

Här är min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/19-september-vinn-sprits.html



hoppas på tur
Kommentar postad
ohhh ja!!! Klart att jag vill vara med!!!!!!!
Kommentar postad
Jag tar garna 2 lotter och har tippsat pa min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/september/19-september-vinn-sprits.html
Kommentar postad
Hej hej klart att man är med!



håller tummarna



KRAM
Kommentar postad
Oj, vilket superpris! En sån här önskar jag mig, då alla mina bakningsgrejer blev kvar i Dalarna när jag flyttade därifrån :(. Så en ny sprits skulle passa bra nu till Halloween och alla födelsedagar som kommer i November, December & Januari.



Jag provar att ta två lotter & hoppas på vinst på någon av dem iaf :).



Har bloggat om tävlingen här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-om-en-sprits-fran-creative-design-19.html



Kram Nathalié
Kommentar postad
jag är hemskt gärna med! :)



theresesundstrom@hotmail.com
Kommentar postad
Anita Axesol
Kommentar postad
Hej!
Kommentar postad
Jag är också gärna med i tävlingen och har bloggat för 2 lotter här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/september/creative-design.html
Annelie M
Kommentar postad
Jag är med=)
Kommentar postad
Jag hade verkligen uppskattat denna fina kladdfria sprits när sonen är i köket ;) Låter det elakt? Då ska ni veta att han har ett funktionshinder - så nej inte elakt utan omtanke :) Han är värd att lyckas :)

Ha det bra
Kommentar postad
klart man e med.

deltar man inte kan man inte vinna som det så vackert heter

Inga-Lill
Kommentar postad
Min dotter är väldigt duktig på att baka. Denna sprits skulle hon bli glad för om jag vinner. Hon bakar också sådana "makarons" som hennes syskonbarn glatt äter upp. Hon brukar baka tillsammans med syskonbarn och lär dem alltid något nytt.

Må så gott och Njut av årets alla dagar!
Kommentar postad
Självklart är jag med och tävlar! Länkar från bloggen!
nettan
Kommentar postad
Vore underbar att vinna, stilren design, praktisk och ser lätt ut att använda. Hoppas på tur och tack för att du lade ut tävlingen på din blogg.



enkla nettan
Anette Kristoffersson
Kommentar postad
Oj, vilken praktisk sak, den är jag gärna med och tävlar om :-)!
Kommentar postad
Ohhhhh ja!!! Klart att jag vill vara med! Och hoppas verkligen att just jag vinner!!! Jag har tippsat pa min blogg:

http://barbados.blogg.se/2011/september/19-september-vinn-sprits.html#trackback
Kommentar postad
jag vill gärna vinna. tror den skulle underlätta massor i baket till dotterns 1års dag!!



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/september/sprits.html#comment



ha en fin söndag!!
Kommentar postad
jag vill gärna vinna. tror den skulle underlätta massor i baket till dotterns 1års dag!!



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/september/sprits.html#comment



ha en fin söndag!!
Pia
Kommentar postad
Åh, vilken dröm. Det är ju nästan svårt att beskriva hur trött man är på dåliga, kladdiga spritsar. Om den är rosa också så gör det ju bara saken ännu bättre...=)
Kommentar postad
Jag vill vara med och tävla!! Vill vinna den till min dotter som älskar att baka =) Självklart länkar jag från min blogg till tävlingen.
Charlotta
Kommentar postad
Jag vill också vara med och tävla!!! Och vinna såklart... Kram C
Kommentar postad
Jag vill vara med och tävla :)
Kommentar postad
jag är givetvis med och tävlar!

länkar för extra vinstchans: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/ceccesblogg.html



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se
Kommentar postad
Jag är med!
Monika
Kommentar postad
Oj jag vill vara med.Kanske kan den ersätta min gamla som ser ut som en plastpåse och är ganska värdelös. Med en ny fin sprits kanske jag kan göra finare verk. Självklart vill jag försöka vinna.
Kommentar postad
Är gärna med och tävlar, har länkat i min blogg för en extra chans http://liselottess.blogspot.com/2011/09/lekue-sprits-199.html
suss
Kommentar postad
Jag vill gärna vara med i tävlingen!

Fram för mindre kladd i köket!!!

= )
Kommentar postad
Jag vill gärna vara med och tävla.

Vinner jag så blir det en bra present till min dotter som är konditor.

/Ylva
Kommentar postad
Åh! alltid velat ha en sånn! Länkar på bloggen också!



reebeeckis@hotmail.com
Sandra
Kommentar postad
Jag tävlar!
Kommentar postad
Jag vill gärna vara med...

Kramen.
Kommentar postad
Jag är absolut med! :)
Kommentar postad
Wonderful, what a blog it is! This web site provides valuable facts to us, keep
it up.
Kommentar postad
If some one desires to be updated with hottest
technologies afterward he must be visit this site and be
up to date daily.
Kommentar postad
I like it when folks get together and share views.
Great site, stick with it!
Kommentar postad
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our entire community will be grateful to you.
Kommentar postad
Hi! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good gains. If you know of any please share.
Appreciate it!
Kommentar postad
Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web
site is great, as well as the content!
Kommentar postad
Hello there, You have done a fantastic job. I will certainly digg
it and personally suggest to my friends. I'm sure they will be benefited from this site.
Kommentar postad
Hi would you mind sharing which blog platform you're using? I'm looking to start my own blog soon but I'm having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking
for something completely unique. P.S My apologies for
being off-topic but I had to ask!
Kommentar postad
This website was... how do I say it? Relevant!
! Finally I've found something that helped me. Cheers!
Kommentar postad
This blog was... how do you say it? Relevant!
! Finally I have found something that helped me. Thanks!
Kommentar postad
Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your web site is magnificent, let alone the content!
Kommentar postad
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored material stylish.
nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come further formerly again since
exactly the same nearly very often inside case you shield
this increase.
Kommentar postad
This site was... how do I say it? Relevant!
! Finally I have found something which helped me.
Many thanks!
Kommentar postad
Simply want to say your article is as astonishing. The clearness to your submit
is just great and i can suppose you are knowledgeable on
this subject. Fine together with your permission allow me to clutch your feed to keep up to date with impending post.
Thanks one million and please keep up the rewarding work.

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben