Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Miss Dee-utlottning




För ett tag sedan förärades jag med ett par örhängen av Miss Dee.
Eftersom jag inte har eller kan ha hål i öronen tänkte jag såhär
lagom till påsk lotta ut dem till er, kära läsare.
En liten påskpresent att lägga i påskägget till er själva, en dotter, flickvän
eller fru
. Lovar att det blir en uppskattad present.

Skriv en motivering varför du vill vinna örhängena  som en kommentar
till detta inlägg
tiillika namn, mail, eller bloggadress.
Jag blir glad om ni länkar på er blogg eller fb, men det är inget krav.

Tävlingen pågår till torsdag den 14/4 kl 24.00 och vinnaren presenteras
fredagen den 15:e.

Lycka till!

Kram
C
Kommentar postad
Jag skulle vilja ge dem till min syster om jag har turen att vinna. De är jättefina... coola till och med och passar henne utmärkt då hon gillar silver. Hon satt hundvakt åt Alvin när vi åkte till Danmark över dagen och som tack för hjälpen fick hon en liten flaska vin. Men när vår bil fick motorfel när vi skulle åka hem med Alvin där mitt i natten och vi tvingades putta bilen i ett försök att få den att starta och tillsist fick låna syrrans bil känns plötsligt en liten flaska vin så fjuttigt. En fis i rymden liksom. Det hade varit roligt att kunna tacka henne mer ordenligt med dessa fina örhängen. Jag länkar från min blogg och lånar bilden :)

Kram.
Kommentar postad
Hahaha, tjoflöjt, här vill jag vara med o tävla;))

Örhängena tänker jag förära min kära dotra, skulle vara helt perfekt med lite skojig uppmuntran;)



mailadress har du nog redan;)) står väl ovanför kommentaren tror jag;))



kramizzzzzz psst, nu ska jag in till mig o länka;)
Kommentar postad
Vilka snygga örhängen!
Kommentar postad
Ja, varför ska just jag vinna dom??? Jag tycker helt enkelt dom är skitsnygga och jag skulle faktiskt lägga dom i ett påskägg som jag sen skulle ge till min kära svärdotter som är en heltidsarbetande 2-barnsmor som kämpar för att få vardagen att gå ihop. Jag tror hon skulle bli väldigt glad. Tack för mig. Trevlig helg goa du (fjäskar inte... haha) krAMelikram
Jenny
Kommentar postad
Jag skulle jättegärna villja vara med och tävla om de suuuupersnygga örhängena, så kan jag matcha mitt miss dee halsband ;) Kan tyvärr inte unna mig alltför mycket nu man är mammaledig, så detta hade varit en jättefin påskpresent till mig själv!

Ha en bra kväll, kram!
Annica
Kommentar postad
Sååå fina,perfekt att ge bort i 50års present.Skulle bli överlycklig om jag vann,passar min supergoa kompis som fyller den 27/4.

Härlig blogg du har,hit tittar jag in igen.

Trevlig helg,Kramis
Kommentar postad
Supersöta! Skulle passa fint till mitt fina Miss Dee halsband som både jag och dottern kan ha ihop!!



Stackare som är sjuk. Så ont med öroninflammation och bihålor. Tur att du inte åkte hit då...eller kanske hade du hållt dig frisk då med lakritsen i fokus ;-) Ska göra dig bestört med att inte gå på mässan...är ju ingen lakritstjej!



Trevlig helg och krya på KRAMAR!!
Kommentar postad
Jag skulle verklgien vilja vinna dessa som en liten uppmuntran nu efter 10år med sjukdomar som nu har resulterat i en deppression !! Så det hade suttit fint med en liten present till mig själv !!
Kommentar postad
jag vill vara med och tävla, om jag vinner skulle jag ge dem till min äldsta dotter, de skulle passa henne perfekt, jag skulle ge henne dem som ett tack för att hon var med och bar kistan på min fars begravning

kramar
Kommentar postad
Klart jag är med. Jag länkar i ett senare inlägg=D

Sv: Tänk vad roligt det hade varit, om man hade haft närmare till varandra;)

Kram
Kommentar postad
KLart jag verkligen vill vara med!!

Om jag vinner dom fina örhängena ska min dotter Cornelia få dom, därför att det är så sällan jag köper ngt till henne eftersom jag inte har studerar och då vet alla hur ekonomin är!

Cornelia sköter sig exemplariskt i skolan, dricker inte alkohol, röker inte, och tvättar sin egen tvätt! Och framförallt så är hon nykär!

Vad passar inte bättre till mitt hjärtebarn än så fina örhängen!
Kommentar postad
hejsan vännen!!

Supersnygga örhängen!

jag skulle vara så fräck att jag behöll dem själv om jag vinner som det känns nu skulle jag verkligen behöva en UPPMUNTRAN.....

kramen lolla
Kommentar postad
Åhh, vad fina! Jag skulle gärna vilja vinna dom, eftersom jag har ett halsband från Miss Dee där det långa spetsiga hjärtat återkommer!!

Älskar smyckena därifrån!



Min blogg ligger nere över helgen, eftersom Metrobloggen lämnar över till...ja, någon annan. Men så fort den är igång igen, så länkar jag till din tävling. Fast...då minskar å andra sidan mina egna chanser...hmmm, nu blev det svårt... ;o)
Kommentar postad
Jag är med och tävlar! Jag älskar hjärtörhänge av alla de slag och ett par i äkta silver hade ju varit finfint att pryda sig med i påsk! Tror jag ger bort dom till min mamma eftersom han alldeles nyligen genomgått en bypass-operation. Lite symboliskt det där :D

Kram Kram!!
Kommentar postad
Får man önska sig dem till sig själv? För i så fall skulle jag vilja ha dem på BB efter förlossningen med andra barnet. Är beräknad om en vecka och det skulle vara roligt med ett par söta örhängen att liva upp det oftast grå-vita ansiktet med :)
Anna
Kommentar postad
Älskar miss dees smycken men har inte ett enda i min lilla smyckessamling. Vill så gärna ha dessa örhängena som är så superfina och skulle förgylla min dag.
Kommentar postad
Hejsan!



jag är gärna med i utlottningen av dessa vackra örhängen. Om jag vinner så tänkte jag muntra upp mej själv lite.. Faktum är att det kan jag behöva efter sista månadernas trassel och dessa jobbiga utmaningar jag ställs för varje dag nu :-/ sätta en liten guldkant på vardagen :-)

Kram
marie
Kommentar postad
Åh, finge jag dessa så skulle jag stoppa ner dem i påskägget till mig själv :)De skulle jag använda när vår son döps. De skulle passa perfekt!
Linda af Klinteberg
Kommentar postad
Kort och gott!

Sådana fina vill jag "glänsa" med i vår, och har inte möjlighet att köpa de själv förtillfället!
Anna
Kommentar postad
Jag är gärna med och tävlar! Det är aldrig fel med hjärtan och jag skulle bli så hjärtans glad om jag vann dessa fina örhängen! Jag kan inte unna mig själv så mycket så det skulle kännas så kul för mig om jag blir den lyckliga vinnaren:)

Kram Anna
Kommentar postad
DOM vill jag vinna.

Motiveringen:För jag ska komma och putsa dina fönster ;)

Nä...jag vill bara HA dom.

Kram på dig!
Kommentar postad
Jag skrev ju ingen motivering till varför jag vill ha dom!! DÄRFÖR att min dotter TAR alla mina smycken, så nu vill jag ha egna örhängen, som bara är mina;)

Kram
Kommentar postad
Åhhh vad snygga örhängen! Det står ju vara Maria över dom ;) skulle vara en fin present då jag fyller 30år på fredag!



Kram
Kommentar postad
Jag har en tillfällig nedgång just nu och skulle vilja pigga upp mig själv, egoist som jag är;)

Det KAN tänkas att jag ger dem till någon av mina döttrar, men eftersom det blir orättvist, så är det nog bäst att jag behåller dem själv;)

Kram♥

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben