Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Utmaning!


Liljeholmens!

Här kommer utmaningen jag fick från kära Ann-Louise.
Ska försöka svara på följande frågor så gott jag kan:

3 saker som du kommer i håg som om det vore igår:

mina fyra barns födslar
när jag blev beskjuten på motorvägen (faktiskt sant, tur jag överlevde)
min New York resa

3 saker du ogillar:

strumpor i fönsterkarmen
bruna bönor
folk som tror de vet bäst

3 saker du gillar

choklad (kan man skriva det 3 gånger?)
stimorol fusion
umgås med mina vänner

3 bloggar du följer dagligen: (det är många!!) förutom Ann-louise

Susanne

Bella

Jessi

Camilla

(oj..det blev fyra)

3 låtar du lyssnar mycket på nu för tiden:

En daglig mer eller mindre ofrivillig symfoni av
barnmusik uppblandat med basdunk
från diverse hip-hop-pop-tonårsmusik.

3 Tv program du följer:

Hinner inte se på Tv men tittar ibland på:
Halv åtta hos mej
Idol
Nyheterna

3 bloggvänner du vill skicka detta vidare till:

Camilla

Emma

Susanne P

Det var nog allt!

Lev väl!!
Kommentar postad
Utmaningen klarade du med glans. Så du har blivit beskuten. Det måste du göra ett inlägg om. Ha en skön kväll och sov gott. Kramar!
Kommentar postad
hej gumman..



VA!!! Beskuten?? Berätta mer.. Herregud va läskigt..



KRAM

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben