Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Vinnare!!

 
Nu är det på tiden vi meddelar hur röstningen gick i vår cupcaketävling. Kommer ni ihåg?Fnulans och mitt kafferep i början av hösten fick gästerna en uppgift att dekorera var sin cupcake, som ni läsare sedemera fick bedöma och rösta på. Nu har vi räknat i hop alla rösterna. Och den cupcake som fick flest röster var: 
 
 
Nummer 12!!
 
Årets cupcakemästare blev Cornerlia Bååth! Stort grattis!
 
 
 Priset som stod på spel var en vacker skål och vas i serien Life från Nybro Glasbruk. 
 
 
Ni som röstade tävlade i sin tur om ett pris, nämligen ljuslyktan Provence. Även den från Nybro Glasbruk. Två stycken lyckliga vinnare är utsedda. Grattis säger vi till:
 
 
Maila namn och adress så skickar jag ert pris!
 
Jag och Fnulan tackar alla som var med och tävlade. För er som inte vann denna gång väntar fler tävlingar såsmåningom!
 
Kram Cecce
 
 
Kommentar postad
**Grattis** till alla vinnarna :)
Kommentar postad
Woow vilka fina cupcakes! Grattis till vinnaren =)
Kram
Kommentar postad
Grattis till Fnuldottern och Therese! Jättesöta cupcakes allesammans!
Kommentar postad
Grattis till vinnarna :))
Kommentar postad
Nähä?! *nyper mig i armen* Har jag haft sådan tur?!!?
Wieee!!! Precis den uppmuntran jag behövt efter att jag räknat ut att drygt 7 laxar har gått till veterinären denan månad, att vovven måste skötas som ett barn de närmsta 6 veckorna (tur jag jobbar hemma!!!) samt att han inte tål att sövas (har tappat räkningen på alla akututrusningar då han måste göra nr 2) så TACK, nu fick min dag sannerligen guldkant! <3

Å min snigelpost kommer här:


Therese Bjärstig
Sockenvägen 10
917 31 Dorotea


KRAMAR!!!
Kommentar postad
Grattis tjejer!
Cornelias var superfin!
Kram
Kommentar postad
Grattis till bagaren som vann o röstarna som vann:)
Kramiz

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben