Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Rösta och vinn!

 
Ni har väl inte missat att det denna dag, den fjärde i månaden, är kanelbullens dag! Det firar jag såklart med att baka kanelbullar på institutionen. En del av dem kommer mumsas upp på stört, en del sparas till nästa veckas kafferep.
 
För en månad sedan ägde ett annat ståtligt kafferep rum i lummig trädgårdsmiljö med välfyllda kakfat.  Vid samma tillfälle fick kaffegästerna ett litet uppdrag att designa sin egen cupcake. En uppskattad sysselsättning vars tanke var att utmynna i en tävling här i bloggen.
 
 
Idag visar jag och Fnulan upp resultaten: Så fina allihop men ert uppdrag som läsare är nu att rösta på den cupcake ni tycker är finast. Skriv som en kommentar det nummer ni röstar på! Kreatören till den cupcake som får flest röster vinner föutom tilteln som Kafferepets cupcakevinnare ett fasligt fint pris.
 
 
 
När ni röstar är ni samtidigt med i en tävling om två fina ljuslyktor från Nybro Glasbruk, som tack för att ni korar cupcakemästaren! Så, se nu till att rösta. Antingen här eller hos Fnulan.
 
 Ljuslyktor Provence från Nybro Glasbruk.
 
Röstning och tävling pågår fram till den 20 oktober!
 
Kram Cecce
Kommentar postad
halloj
jag röstar för nr 2...
men alla är faktiskt riktigt fina och ser sååååå smaskiga ut
kram lolla
Kommentar postad
Nr 12 röstar jag på...
Kommentar postad
Jag röstar på nr 12
Kommentar postad
nr 9 får min röst :)
Inga-Lill
Kommentar postad
Jag röstar på nr 8 den ser proffsig och smarrig ut!
Hanna
Kommentar postad
Cupcake nr 5 röstar jag på! (för jag antar man bara ska lämna en kommentar för att rösta? )

Hoppas på tur i utlottningen också. :)
Kommentar postad
Jag gillar nr. 2 :D
Kommentar postad
Så fina allihopa!!
Jag lägger min röst på... nr.6. Jag är lite svag för rosa, gillar blommor och tycker att det var en fin färgkombination. Stilren :)
Maria
Kommentar postad
Jag röstar på nr.2!Den har allt:söt,vacker,kärleksfull,stilig,exklusiv och dessutom är den rosa som är min favoritfärg.
Kommentar postad
Ooo..Så underbart...
Men jisses Rösta på¨en Cuppis är så svårt,men...

Min röst går till Nr 12
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram finis!
Maria
Kommentar postad
nr 2 ar min favorit
Kommentar postad
Who - underbara allihop. Men jag älskar ju rosa, så ja då väljer jag en rosa, så då blir de nr 13, redigt rosa o läcker.

Kramiz
Kommentar postad
Alla är super fina men NR 2 blev genast min favorit !
Anonym
Kommentar postad
Åh, vad roligt! Nr 2 föll mig i smaken och får min röst :)
Ha en fortsatt härlig dag, kram Milla.
Helene
Kommentar postad
Jag gillade nummer 13. Stilren och fin!
Kram Helene
Y
Kommentar postad
Nr 12 !
Kommentar postad
Nr 13 får min röst :)
Kommentar postad
Hej hopp..
Röstar på nr 13.. :)
Kommentar postad
jag röstar på nr 12 =)
Kommentar postad
Så mycket frestande! Jag röstar på nr 13 :)
Kommentar postad
Röstar på nr.2!
Kommentar postad
Helt klart nummer 12 :) Den är så snygg så den lätt kan "sälja sig själv" in på ett konditori :)
Kram
Kommentar postad
Jag röstar på nr 11!! Jättefin!!
Cia
Kommentar postad
Hej! Jag röstar på nr.... toooolv (12)
Hälsningar
Cia
Kommentar postad
Nummer 3!
Kommentar postad
Jag röstar på nr 2.

Kram Sus
AnneMarie
Kommentar postad
Jag lägger min röst på Nr: 12!! :-)
Kommentar postad
Röstar på nr 6
sussie
Kommentar postad
Här hemma fick nr.2 vår röst
Kommentar postad
Jag röstar på nr. 2 :)

Kram!
Kommentar postad
Hej!
Min röst går till nummer 11, en mycket fin cupcake!!
Kommentar postad
Jag röstar på nr 2.....:)
Kommentar postad
Jag röstar på nr,11
Men ALLA var jättefina :-)

Ha en mysig kväll!
Kram
Kommentar postad
Nummer 6 tycker jag var stilren och fin och smakade säkert gudomligt också !
monika
Ewa Gustafsson
Kommentar postad
Nr 6 får min röst
Maritha
Kommentar postad
Jag röstar på nr 14!!
Karin
Kommentar postad
Jag röstar på nr 11. Vad kul ni måste ha haft :)
Karin
Kommentar postad
Jag röstar på nr 11. Vad kul ni måste ha haft :)
Kommentar postad
nr 12 får min röst för dess stilrena enkelhet, och Luran röstar på 13 för den är mest rosa och har hjärtan ;-D
Helena i Uppsala
Kommentar postad
nr 12 får min röst
Cornelia
Kommentar postad
Jag röstar på Nr 12. Massa kramar!!
Kommentar postad
Nummer 11 får min röst
Kommentar postad
Röstar på nummer 11 :-)
Kommentar postad
11:an! :D
Kommentar postad
Röstar självklart på nr 11, söt som socker, och det måste väll vara det optimala för en cup cake ;) Den ser så smarrig ut att man vill sträcka in sin hand i bilden, lyfta upp godsaken och föra den till munnen och avnjuta den direkt. Puss Girly
Kommentar postad
Nr 11 får min röst!
Kommentar postad
Åhhh vad svårt. De ser smarriga ut allihop.
Men... Jag lägger min röst på nummer 12!
Kram Maya
Kommentar postad
Jag tycker nr 2, den ser stilren och god ut!
Mvh Susanne
Glitterfia
Kommentar postad
Röstar på nr 11 som ser så fantastiskt god ut.
Kommentar postad
Jag röstar på nummer 11 ;)

Kram Ullis
Petra
Kommentar postad
nr 12 var fin! :)
Kommentar postad
Jag skulle vilja äta nr 6!

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben