Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Innan råttorna invaderar.


Jag viker tvätt
i sen kvällen och plötsligt kommer jag på det!!
Hur jag ska få tonåringen att städa sitt rum innan råttorna invaderar. Eller snarare, hur jag ska kunna frilägga något slags space för att komma till med dammsugaren.

Tjat har jag slutat med, då det ändå är verkningslöst. Eventuella hot (du kommer aldrig få någon fru! Din dator hänger löst eller Du får ingen månadspeng på denna sidan året) har utfärdats och en del har verkställts utan några som helst synbara resultat.

Sorry. Nu är det praktisk handling som råder. Jag har en plan...

Somnar i natt med ett finurligt leende. För att inte säga ett malligt förnöjt.

Kram C
Kommentar postad
Men så avslöjar du inte!

Jag behöver nämligen alla tips och bra planer som går att få. Dela med dig!

Kram.
Kommentar postad
Låter jätte spännande med din plan!!!

Och någon tvååring har vi inte firat här än, det är först den 25, storasyster är först ut nu till helgen, var bara ett inlägg om kalasförberedelser :-) Och tyvärr har vi inte fått tillbaka våra akutvårdplatser, ockupationen och kampen fortsätter!!!! Men förhoppningsvis går det vår väg! Önskar dig en fin start på veckan <3 KRAM
Kommentar postad
Spännande, hoppas det funkar =) Ny Ib Laursen-tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)
Kommentar postad
Vill du dela med dig av din plan kanske?

Hur får man dom att städa????

Det är en svår fråga!

Kramen♥
Kommentar postad
Det där låter spännande och framför allt intressant, säg, säg!!

Kram
Kommentar postad
Haha..jag håller tummarna för att din plan funkar:)



Kramiz
Y
Kommentar postad
Lycka till!! :)
Kommentar postad
Haha ska du köpa en rätta och lägga rummet???

Kram
Kommentar postad
jag skulle gärna vilja ta del av denna plan-- brottas med samma problem nämligen...



Ha en fin måndag!

Kram
Pia
Kommentar postad
Ska du vara riktigt drastisk?? Var jag en gång när jag la allt i en sopsäck och gömde. Om det hjälpte? NEJ!!!

Kommentar postad
TELL ME!!!!!

Darling jag har inte glömt dig men Ulrik tog tag i mig.... har inte hunnit skriva eller ngt... Och vi åker på semester på torsdag, hur ska vi göra med din lilla paket??

KRAM
Kommentar postad
Hur har det gått med städningen? ;)

Kram
Kommentar postad
Verkligen nyfiken....jag behöver alla tips i världen för att få det lite mer drägligt i detta huset. Jag har ju TVÅ söner.....



KRAM fina
Kommentar postad
Hihi, eftersom jag redan läst nästa inlägg så vet jag ju din plan;))



Kramizzzz

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben