Kakor & Drömmar

Med fokus på livets goda

Tävling - Lékué- macaronsset!


För att fira in denna tredje adventsvecka lottar jag i samarbete med Creative Design/
Önska ut ovanstående macaronsset. En macaronsmatta/plåt i silikon och medföljande
sprits! Perfekt för macaronsbak! Underlättar genom att få jämnstora macarons som
dessutom är lätta att spritsa ut.

Den ulimata julklappen till någon som gillar att baka!


Mattan/plåten är lätt att förvara. Bara att rulla ihop efter användandet.


Alla macarons blir lika stora. En klar fördel då de ska läggas ihop två och två.


För att delta är det bara att skriva en kommentar till detta inlägg. Glöm ej fylla i
namn och mailadress. För två lotter: Länka till detta inlägg på facebook eller din blogg.

Tävlingen pågår till söndagen den 11 december kl. 24.00 och vinnaren presenteras
måndagen den 12 december som också vidarebefodras till Creative Designe som
skickar vinsten till den lyckliga.
Lycka till!
Kram
C

Eva
Kommentar postad
När man tittar på dina bilder av när du bakar ser det så enkelt ut! Men skenet kan ju bedra antar jag-det handlar väl om handlag kan jag tro,,,,och sådana besitter inte jag. Så jag önskar vinna denna men inte till mig själv utan till min dotter som likt dej älskar att baka och pyssla. Sen att hon är vår alldeles egna lilla Lucia(alltså född på luciadagen) gör att jag håller tummarna för att det blir en extra present till henne

Kram Eva i Ö-vik
Annelie
Kommentar postad
Åh, vill ha! Letade efter dessa när jag var i Barcelona nyss men fann inga tyvärr. Så hoppas på en vinst här!
AnneMarie
Kommentar postad
Dessa vill jag gärna vara med och tävla om! :-)

Gillar att baka & testa nya saker. Dessutom är ju Macarons så himla gott ;-)



Ha en fin start på veckan!



/AnneMarie
Linda af Klinteberg
Kommentar postad
Då hade kanske jag oxå kunnat baka....
Kommentar postad
Men åh, jag har faktiskt aldrig ätit macarons, men är väldigt nyfiken och den där mojängen ser så enkel ut. Enkelhet gillas!

Jag vill vara med att tävla :)

Kommer att länka ikväll när jag kommer hem.
Kommentar postad
Yeeeees, jag vill vara med o två lotter ska det vara;))



Nu tänker jag hålla tummen ända tills tävlingen är klar;))



kramizzzzzz



guneeriksson@hotmail.com
Kommentar postad
OM jag nu vinner så kanske jag kan baka lika goda kakor som jag köpte av dig...för dom är ju slut för längesedan

//Susanne



Länkar på Fb också
Kommentar postad
Oh, jag vill vara med och tävla! Hade varit jätteroligt att vinna ett macaronsset!
Kommentar postad
Jag vill absolut vara med och ta chansen.Som student har jag dålig ekonomi och kan inte köpa mig bakprodukter fast ja älskar att baka,så hoppas med denna lott att ja kammar hem storvinsten.

skulle absolut baka saffran macarons,då jag sett ett recept på de som jag så gärna vill testa.

Hoppas hoppas att tomten stannar förbi hos mig

Bästa hälsningar Hanan.

Kommentar postad
Jag tar TVÅ lotter! Det här vore en perfekt present till min dotter. =)

Hoppas på tur.
Anna-Maria
Kommentar postad
Jag vill vinna, dags att baka egna goodingar!



Delar på FB
Kommentar postad
Min syster älskar macarons men hennes ser aldrig ut som macarons när dom är klara och hon blir så ledsen varenda gång. Om jag vinner denna så kommer hon att få den i julklapp och hon behöver aldrig vara ledsen igen. Finns det en bättre julklapp än att göra sina närmsta glada?



//LIN
Kommentar postad
Jag vill gärna vara med & tävla.. hade varit en perfekt present t dottern som gärna bakar :-)



Jag länkar i min blogg :-)

mermickis@gmail.com



Ha en fin kväll!

Kram
Kommentar postad
Åh.....det här skulle jag vilja vinna. Då inte till mig själv- jag skulle genast packa ner det till min systerdotter Cornelia. I et tpaket med ingredienser till härliga kakor som hon skulle få baka till sin moster. Vilken julklapp alltså ;-). Hon hade älskat det ska jag säga för hon är fenomenal på att baka.



KRAM till dig
Kommentar postad
Vinner jag blir det här en perfekt julklapp. Tror nämligen inte att jag själv skulle baka, men man vet ju å andra sidan aldrig ;)

Kram - och god kväll.
Kommentar postad
Skam den som ger sig, jag gör ett nytt försök att vinna;)!

Jag länkar också för att öka chansen, så TVÅ lotter till mig tack!

Kram♥
Kommentar postad
Åh då vet jag fler som ska tipsas om detta!!!
Lena L
Kommentar postad
Åhhh, detta vill jag vinna.

Kommentar + länka = två lotter ;)
Kommentar postad
Åh vad jag vill vinna och jag kommer att hålla tummar o tår för att jag ska vinna detta :)

Kram Anna
Carro
Kommentar postad
Om jag blir den lyckliga vinnaren kan jag då få en privat kurs av dej? Kram
Kommentar postad
wow wow min drömvinst!!!!

jag är såklart med tipsar i min blogg så jag vill ha 2 lotter

kram lolla
Kommentar postad
Jag är som sagt ingen fan av bakning men kanske med såna här fina grejer gör saken skojsigare :)

Jag har länkat i högra kolumnen på min blogg.



Min mailadress är:

carina.jonsson@oviknet.com
Kommentar postad
Åh en sån står på min önskelista till julen! Men eftersom vi tydligen har kommit överens om att inte köpa julklappar till varandra här i år (inte mitt påfund!) så har jag inte särskilt höga förhoppningar. Håller tummen här istället!
jessica
Kommentar postad
Hej!

Jag liksom du bakar mycket och lagar mycket mat, både i jobbet och privat! Hade varit SÅ kul med en sådan här och börja även med dessa kreationer! HOPPAS!!!
Ulla Andersson
Kommentar postad
Det här är en önske julklapp. Tänk att baka macaron som blir lika stora o vackra. Min svärmor är en riktig bakmamma, och gör så fina macaron på frihand. Tänk att få visa vad jag kan!
Linn
Kommentar postad
Verkligen den perfekta julklappen... till mig! :)

Håller alla mina tummar :P
Kommentar postad
Klart att jag ska vara med!

Jag ska genast länka hit.Jag sätter ut en bild med länk på min högra sida på bloggen.

Så...två lotter,tack!

Kram!
Pia Lundblad
Kommentar postad
Perfekt julklapp till min dotter som nyss flyttat ihop med sin pojkvän eller till sonens fästmö som båda tycker om att baka. Länkar även till min facebook sida.
Kommentar postad
Oh detta vill jag gärna vara med och tävla om. Har alltid velat att pröva göra macarones, men inte kommit mig för med det ännu. Skulle man ha lite hjälp vore det kanske enklare =)

En perfekt julklapp till mig!



Kram
Felicia Olsson
Kommentar postad
Har länge velat ha en sådan! Men eftersom jag är student är det inte så lätt att gräva fram dessa pengar ur fickan och sedan få resten att gå ihop..

Det hade verkligen varit en perfekt julklapp!

Tack på förhand! :-)
Anita
Kommentar postad
Vilken perfekt julklapp.

Den skulle jag gärna vilja vinna......

Hoppas bara att de skulle bli lika fina som dina, man får sån inspiration av alla dina fina bakverk.

Så jag håller båda tummarna.

Kram Anita
Karin
Kommentar postad
Åh, självklart vill jag vara med och tävla! :)
Kommentar postad
Klart att jag är med och tävlar!

Och självklart länkar jag till tävlingen!

Kram
Marie R
Kommentar postad
Vill gärna vara med i denna tävling. Älskar att baka, så detta kit skulle vara mycket uppskattat att vinna:-) Håller tummarna hårt för tur....
Kommentar postad
Hej,, nu va jag ut i sista minuten,, O detta vill jag mycket gärna vinna, älskar ju att baka!! Länkar från min blogg. så då blir det 2 lotter//Tack.
Kommentar postad
Hoppas att du får en trevlig jul!



Självklart vill jag vara med och tävla och hållet mina tummar denna gång, så fina priser! :)

Kram!

Carina T
Kommentar postad
Vill gärna vinna, håller alla tummar.
Åsa
Kommentar postad
Å ja en sån vill jag ha har önskat en av tomten kanske kommer han tidigare än vanligt i år. Håller mina tummar för vinst!!
Kommentar postad
Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.

Jag vill gärna vinna, ska precis till att testa och baka macarons, har införskaffat receptbok & mandelmjöl, så mattan vore perfekt.

Har länkat i min blogg

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/11-november-vinn-en-macaronmatta.html
Marie A
Kommentar postad
Jag skulle så gärna vilja vinna!
Lili
Kommentar postad
Jag är gärna med,och tar en lott,hoppas på tur!



mail:he-jasmine@163.com
Caroline
Kommentar postad
Jag är med! Perfekt julklapp till min bakande mamma som gärna bjuder på godheterna:-)
Anette
Kommentar postad
Åh, vilken smart grej :-)! Jag har varit sugen på att baka makroner men har inte riktigt vågat dra igång eftersom jag tyckt det har verkar för krångligt. Med en sådan matta ser det ju ut som en barnlek ;-)

Jag vill absolut vara med och pröva lyckan!



Kram från Anette
Kommentar postad
Får man tre lotter om man länkar både i sin egen blogg och på facebook...? ;-)

Jag gör det hursomhelst.
Emma Hedlund
Kommentar postad
Har letat efter ett sådant kit! Såg det på nätet någonstans men sen hade de slutat sälja det. Önskar mig verkligt detta, hade tänkt att baka macarons till jul med barnen. DOm tycker det är så roligt att baka och dessa små underbara kakor i olika färger är ju lätta att sätta ihop för små barn.. Hoppas på vinst :-)

Tack förresten för en härlig blogg med mycket godsaker och bra recept. En GOD JUL till dig!
Emma Hedlund
Kommentar postad
Länkar även från min FB sida! Vill gärna att fler ska få upptäcka din blogg :-)
Monica
Kommentar postad
Inte dumt att underlätta baket :-)
Kommentar postad
Jag skulle jättejätte gärna vilja vinna detta fina set! Jag har inte vågat prova mig på att baka macarons tidigare men om jag hade detta set så skulle jag det! :)

DESIGN SKAPAD AV


bloggdesign av FormaWebben